tisdag 4 november 2008

Det har varit en rätt bra ledig tisdag idag :)
Började med att jag vaknade upp brevid älsklingen, mys :)
men han skulle åka och jobba så det blev väldigt snart
rätt ensamt igen. Men jag somnade om och vaknade
runt 11, tog en dusch och sen gick jag ut och gick med mamma :)

Annars har det varit en rätt bra helg, blev jobb och fest i lördags
(kanske inte slutade på bästa sätt, men what ever) sen blev
det mys med min söting och vi hälsade på Belinda och Rickard med :)
Annars har det varit rätt lungt. Och imorgon börjar det som vanligt
igen, jobb 06-14 blir nog bra :)

Ses & hörs!

2 kommentarer:

Anonym sa...

åhh vara massa mysigt att vara med dig med <3 hade mer en gärna stannat kvar imorse också, var inget kul och jobba idag!

Anonym sa...

haha , vad söt du är :) ja men skicka gärna post till mig :D älskar att läsa massa kul . saknar dig också <3