tisdag 6 januari 2009

Ja idag var det den så kallade mysdagen, det började med att vi åkte ut till kusinen..

Vi åkte skridskor ett tag eller aa dom andra gjorde det för jag har inte äns några, men lånade tillslut pappas, men det gick inget bra..Det är som jag alltid har sagt, jag hatar att åka skridskor :)
Efter åktturen gick vi iaf hem till dom och gjorde en eld och grillade korv på pinne, det har jag inte gjort på jätte många år så det var skoj :)
Sen blir det kallt och vi gick in och kusinerna sjöng karaoke, herregud, dom är så sjukt bra,får gåshud varje gång :)
Sen åkte vi iaf hem och nu sitter jag här och glor, tänkte lägga ut ett par bilder från dagen också, bilder är inte så aktiva i min blogg :)

Ha en bra kväll !



1 kommentar:

Anonym sa...

oh vad mysigt ni verkar haft det :) Är det till och med Robin jag ser på isen! hehe Ha det bäst, massor pussar från den andra kusinen!