onsdag 1 juli 2009

Onsdag idag, vilket innebär ledigt för min del, mycket underbart.
Vädret är ju lite kalv kasst idag, jag som tänkte bättra på min bränna lite, men icke. Får väll vara vit hela sommaren helt enkelt :) Men ska iaf försöka lägga mig ute på altanen en stund iaf innan mamma och jag ska åka och göra lite ärenden innan grillningen hos kusinen i kväll. Ska försöka få med mig kameran så kanske det blir något kort här framöver :)

Annars så händer det inte så mycket här hemma just nu för min del, har 9 dagars jobb framför mig, lite tråkigt måste jag väll säga !
Och imorgon blir det jobb 14-19 sen blir det familjemys med tacos, för jag fyller ju faktiskt år då :) Börjar 6.00 på fredag så det blir nog inte så livat :)

Nej nu ska jag käka frukost, ha det så bra !

KRAM

1 kommentar:

ida sa...

hej gumman! Hoppas din fest är kul, har lite dåligt samvete nu att jag inte kom :( Känner mig seriöst väldigt dum...Men hoppas du hade kul iaf. Saknar dig! Puss&kram