onsdag 25 februari 2009

Jaa då var Josefine med den ur dåliga uppdateringen tillbaka :) Även fast det inte har hänt så mycket så känns det som att man inte orkar eller har tid med att uppdatera sin blogg, borde kanske lägga lite mer tid och göra den lite mer seriös, men det känns som man inte alltid har nått kul att skriva :)

Men idag var det iallafall truckutbildning som stog på schemat för min del, kursen höll på hela dagen, och dagen slutade med att även jag nu får köra truck, känns bra att vara en i mängden nu haha :) Annars har jag inte hunnit med så mycket mer idag, hade tänkt kolla på semestersvenskar i 4:an snart också, skojigt att se ett program som dom sänder från ett land man har varit i på exakt samma ställe, i det här fallet i Thailand. Man blir så sugen på att dra dit igen, vill verkligen åka utomlands NU, hoppas verkligen att jag och Robin kommer i väg i vår sen till turkiet troligtvis, för det ser jag fram emot :)

Nej nu har jag inte tid med det här mer, ha en kanon kväll...

Inga kommentarer: