torsdag 19 februari 2009

Torsdag idag, och det innebär snart helg, mycket skönt, visserligen jobbar jag på lördag men bara 11-14 :) Sen hoppas jag på att något kul händer efter jobbet för det känns som att jag behöver det nu.
Idag var det iaf jobb som gällde, 10-19 det gick väldigt fort och jag trivs som fisken på frukten, så det är ju bra. Annars har det inte hänt så mycket mer idag.
Imorgon blir det jobb 6-15 sen blir de till att klippa sig, väldigt behövligt :) Blir nog annars en lugn fredagskväll annars, med tanke på att jag börjar vid 11 på lördag :)
Men nu blir det iaf att jobba 7 helger i rad, känns lite pissigt men det är väll sånt man får ta antar jag, hoppas det här med tiderna blir bättre så småning om sen.

Neej nu ska jag kolla lite tv innan sängen, ha en bra kväll.

2 kommentarer:

Anonym sa...

gaaaash , sju helger innebär sju veckor för mig , det innebär att jag snart är hemma :D <3 saknad

Anonym sa...

Oh vad fin du är!

Se upp, för nu kankse nästa släkting börjar på Maxi i sommar:D Wohooo