söndag 26 april 2009

åh vad jag älskar den här låten, den är så fin, den måste ni höra!

Godmorgon förresten :)
Sitter här och gör ingenting alls just nu, ska till jobbet om en timme ungefär och får absolut inte njuta av det fina vädret idag heller, PISS !

Annars har det inte hänt så mycket den här helgen, har jobbat precis hela dagarna, men det blir väll förhoppningsvis pengar iallafall.

Men imorgon är jag iallafall ledig, men det blir ju ändå ingen bra dag, ska på begravning då, det är min älskade farfar som har gått bort, usch det kommer bli jobbigt <3

Nej jag måste göra mig iordning mig nu, ska till jobbet, vi hörs !

3 kommentarer:

jessica sa...

världens finaste låt! :)

erica sa...

ååååh . vila i frid josefines farfar , hoppas det är en fin begravning . Jag saknar dig sötnos <3

ida sa...

bästa låten, helt klart!