tisdag 14 april 2009

Oj nu var det ett tag sen igen, börjar bli dålig på det här nu!

Det har hänt rätt mycket nu på sista tiden, vissa roliga och tråkiga saker..Men det vill jag inte gå in på här. En sak som är kul är att jag äntligen har fått ett fast schema nu på jobbet på ca 75%, känns väldigt bra :) Annanrs funkar allt på som vanligt tror jag.

Idag har jag iaf varit ledig, blev en timmas promenad förrut på morgonen, mycket skönt och nu sitter jag här och ska snart åka iväg, för på kvällens schema står kassafest! Det innebär att vi har bokat en restaurang och ska laga mat, ska bli hur kul som helst, men mindre roligt är att jag börjar 6 imorgon mitti, men det är smällar man får ta :)

Från det ena till det andra så ville jag bara säga att jag saknar min Erica så himla mycket, känns som man börjar tappa kontakten, för det är inte så lätt när hon är på andra sidan jordklotet, men jag försöker verkligen, jag är väll iaf en av dom som bryr sig, jag hoppas iaf att du har det bra, men jag vill att du ska komma hem, för det är tomt här utan dig. Jag älskar dig vännen <3<3

1 kommentar:

sunlicious.blogg.se sa...

aaw vännen <3 jag älskar dig med och det är kul att höra att du har framgång i din karriär :) grattis ! :D jag har det ju som sagt lite tufft på schemat nu med när max inte napar så mycket längre , så tiderna blir ganska annorlunda faktiskt .. ha kul ikväll och ta hand om dig hun <3