tisdag 26 maj 2009

oj oj nu var det länge sen igen, ILLA!

Men det har inte hänt så mycket så tycker inte det finns nått kul och skriva om, jag kanske borde lägga ner bloggen ?
Men igår var jag iaf ledig, så åkte till min favorit pojke. Sjukt fint väder innebär ett par timmar ute i solen, underbart skönt. Sen på kvällen blev det fotboll.

Annars idag blir det jobb 15-21 lite halv segt men det funkar, är ju troligtvis ledig imorgon också om jag inte måste hoppa in och jobba som det kanske blir.

Annars ser jag fram emot Turkiet resan som börjar närma sig, inte nu i helgen, men nästa drar vi, det ska bli underbart.

Nej nu måste jag gå och fixa lite innan jobbet.

KRAM

2 kommentarer:

jessica sa...

wihoo, josse uppdaterar bloggen! :D :D :D

erica sa...

inte lägga ner josefine .. det gillade jag inte :D tycker det är kul att läsa din blogg lite då och då , jag vet ju att du lever iaf <3 saknar dig