måndag 15 juni 2009

Jaaa då var man hemma igen efter en veckas semester i Turkiet. Måste säga att det landet var helt underbart fint, och varmt var det också ca 40 grader och sol :) Så nu är man ju lite brunare iaf, till och med Robin har bränna :D haha...Tyvärr blir det inga bilder där i från idag för är inte hemma nu, så det får bli ett inlägg med bilder imorgon :)
Annars händer det inte så mycket här, är ledig idag men jobbet drar igång imorgon och sen hela veckan, och det är ju midsommar med snart. Hoppas verkligen på en bra kväll då också. Kommer kännas lite konstigt att inte min kära vän Erica är med, har firat midsommar med henne dom senaste åren nu, men du ska veta att jag saknar dig något otroligt. Ska bli så skönt när du kommer hem igen, jag lääääängtar verkligen <3

Annars har jag inte så mycket mer att säga, bilder kommer imorgon som sagt!

KRAM

1 kommentar:

erica sa...

aaaw. skont att hora att ni hade det bra i turkey .. har mott en del turkar har .. hahaa :P can't wait too see the pictures :)

det kommer kannas lite wierd att inte fira midsommar ihop med stora glada ganget (iaf vissa ganger) :P haha .. men midsommar kommer firas har och nasta ar ar jag val formodligen hemma och firar den med er igen :) vi har ju trots allt varit utan varandra juldagen, nyar och valborg .. sa jag tror ni klarar er fine utan mig :)
jag tankte att jag skulle forsoka sanda ivag ett mejl snart istallet.. sa kan man svara nar man har tid typ och ingen annan behover lasa :) vill ju halla mig sa bra uppdaterad sa mojligt tills jag kommer hem .. jag har typ datum pa nar jag kommer vara i sverige.. men det forblir en hemlis :):):) vi maste halla kontakten .. saknar dig <3<3